רגע האמת מגיע: צמצום עילת הסבירות יובא להצבעה סופית

    איתי גדסי No Comments on רגע האמת מגיע: צמצום עילת הסבירות יובא להצבעה סופית

    הבוקר יחל במליאת הכנסת הדיון לקראת ההצבעה השני והשלישית על צמצום עילת הסבירות. ברקע נמשכים דיונים מאחורי הקלעים על ריכוך נוסח החוק

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החקיקה המשפטית: הדיון האחרון והמרתוני על צמצום עילת הסבירות יחל היום (ראשון) בשעה 10 במליאת הכנסת. הדיון צפוי להימשך 26 שעות, עם הצבעות על עשרות ההסתגויות שהגישו חברי האופוזיציה ובסופו תיערך ההצבעה השניה והשלישית על החוק.

    יושב ראש וועדת חוקה חבר הכנסת שמחה רוטמן יציג בפתח הדיון את החוק והוא גם יסכם את הדיון יחד עם שר המשפטים יריב לוין. כל זה קורה כשברקע נמשכים דיונים מאחורי הקלעים על ריכוך נוסח החוק.

    במהלך הלילה נערכה פגישה בין יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי – שבה הוחלט כי היום בשעה 16 הם יקבלו החלטות.

    בתוך כך, רבבות תומכי הממשלה והרפורמה המשפטית צפויים להשתתף הערב בשעה 18 בהפגנת ענק ברחוב קפלן בתל אביב תחת הכותרת "שומרים על הבית שומרים על צה"ל". מארגני ההפגנה מעריכים כי המונים יגיעו לעצרת התמיכה בממשלה.

    גם הלילה נמשכו מחאות השמאל האלימות נגד הממשלה. כרגיל המפגינים חסמו את נתיבי איילון ולאחר שפונו, חלקם יידו אבנים וחפצים מהגשר לכביש. בירושלים התעמתו מפגינים עם שוטרים ועשרות מהם ניסו לחסום כביש ליד גשר המיתרים שבכניסה לעיר, ושניים מהם נעצרו.
    בגן סאקר בירושלים הקימו המוחים עיר אוהלים לאחר שצעדו לבירה ובכוונתם למחות בזמן ההצבעות בכנסת על צמצום עילת הסבירות.



    0 תגובות